20 Ekim 2009 Salı

Kolera Narsist Şarkı Sözleri

Kelime anlamı olarak kendine tapan anlamına gelir narsist. Şarkı sözlerine gelince ;

Dedikodu kazanı değil senin suyun kaynadı cehennem harladı

Sen 10 cümle kurdun Kolo biriyle paraladı bu istikrarlı gidişlerim mi seni yaraladı

Seni istikrarsız iktidarsız

Bak Kolera atarlı vardı da geldim atarlı

İğnen küfene batarlı hedeflerin hep rötarlı

Rap rap diye ses edersin ayağın olduğun yerde sayıklı

Halin Yeşilçam filmi en acıklıdan acıklı

Görmüyor musun herkes seni çok pis yuhaladı

Aldırma gönül seni yine o sesler oyaladı

Süt beyaz duvarı kalktı kıskançlıktan boyaladı

Senden yana kullandığım bil ki hep sabırdı

Benim mantımı yer seninkine yağ yakar onca bıcıklı adımı duyduğunda çıkan sesin gıcıklı

En az 10 dakika çatallı şişirilmiş bir amatörsün bugüne kadar gördüğüm her performansın hatalı

Sen git de velin gelsin seninle anlaşmak imkansız

Çağır ya abin ya baban gelsin onlar senden daha iddiasız

Yoook yok yook bu iş olmaz ne ar ne gurur kaldı utanmaz

benim çelik mikrofon paslanmaz

aramızda bir şarkının lafı olmaz

Al al al bu da benden benim kim olduğum belli oluşuyorum tam altı harften

K ve o ve l ve r ve a mahkemede ev hanımı olur rapçi abla

Aha bir şarkı daha yaptım otur ağla

Kötü değilim biliyorsun beni hazmedemiyorsun

Dekolteni tek omzundan veriyorsun yine de veriyorsun

Ben sustukça sen konuşuyorsun hiç arkadaşın yok mu benimle muhatap oluyorsun

Bayan rapçi bayıyorsun!

Annem üzüldükçe senin annen rahatsız olmalı

anlaşılan her ay ağrılı

Hayranınmışım seni kibirli

umarım inandığın din tek tanrılı

Benimle anlaşacak adam ehl-i sünnet olmalı

Sana çok pis diss atarım da bütün hayatını kaplarım

kemikli ellerimle ben suratına tokat şaplarım

kamekazemle stüdyona dalarım

topladığım 10 dinamitin 9 unu dibine tıkar patlatırım

Sen git de velin gelsin seninle anlaşmak imkansız

Çağır ya abin ya baban gelsin onlar senden daha iddiasız

Yoook yok yook bu iş olmaz ne ar ne gurur kaldı utanmaz

benim çelik mikrofon paslanmaz

aramızda bir şarkının lafı olmaz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder